söndag 28 februari 2010

kalasdag


Varit hos mormor idag och firat att hon fyllt år nyligen, blev som vanligt en massa goda kakor och även en liten tripp ner mot havet och kollade på vågorna, jag älskar havet och SKA bo vi det när jag blivit stor!
Innan dess var vi inne en snabb runda på Bengtshästsport där jag fyndade ett snyggt eskadron schabrak, dum som jag är velade jag mellan 2 olika och valde det ena som är perfekt till Fabrio så tog Nea det andra och efteråt insåg jag hur dum jag var som inte tog båda eftersom det bara hade blivit 300kr. IDIOT MALIN!!!! ÅÅÅH...

På vägen hem från mormor o morfar stannade vi till vid Donken och käkade mcnuggets, mumsigt och så underbart söndags onyttigt, i love it.

Nu har jag nyss sett en jätte söt romantisk film - "kate o Leopold", riktigt vacker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar