tisdag 26 januari 2010

behandling+shopping

Min dag började 8.00 för att inom kort därefter bege mig iväg till Mocci för att få behandling av min cpkropp, lite massage och en massa prat om allt och inget precis som vanligt. Efter det köpte jag ett par underställsbyxor på stadium, skönt att äntligen ha fått köpt, alla mina andra är prydda med små hål här och där, även om det är modernt så vill jag inte ha det. Blev även ett par vantar där inne också. Sen kom värdens illamående och huvudvärk, som jag får ibland efter att ha varit hos henne, men det släppte som tur var efter en timme. Så då åkte hästarna ut i hagen nakna i det underbara vädret, sol och allt, mys... Synd bara att jag inte får rida efter behandlingen, har ju varit perfekt ridväder hela dagen, blää. Det ska det visst komma en jäkla massa snö imorgon + storm?! Gärna snö men inte någon storm, vill kunna rida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar