onsdag 20 januari 2010

jag ska...

Fabrio när jag precis fått hem honom från inridingen i sommras.

Idag skulle jag börjat rida Fabrio, eller igår rättare sagt sen sa jag idag och nu säger jag imorgon, blir så arg på mig själv när jag aldrig blir färdig till att börja, snart är det ju träningar igen och han måste ju vara igång för att orka hoppa, fast det skrämmer mig lite den här första ridturen på honom efter att han stått i en vecka sist och fick värdens glädje flipp över att få bli riden igen och höll på att skicka mig långt åt helvete fast tur nog så lyckades jag klamra mig fast, men fick några fina smällar på nyckelbenet och huvudet och nu har han stått mer än en månad spännande... så longerlina i en timme sen skritta en runda eller nått i den stilen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar