söndag 24 januari 2010

en duktig Malin


Idag har jag varit flitigare än på väldigt länge, började dagen med att inviga släden pappa byggt till Mille, som funkade jätte och var väldigt uppskattad. Sen övergick jag till att rida Fabrio busen, som gick jätte fint, lyssnade väldigt bra, trotts att han var pigg och busig, ily my horse! Efter det putsade jag båda mina träns och Fabrios sadel, så dom är riktigt fina! När allt var rent och fint kom pappa hem med gyros, mums vad jag älskar fetto mat, haha! Efter maten gick jag ut och red Rollak i snödrivorna, så han fick jobba ordentligt, men han verkade uppskatta det. In igen och drack the och åt skorpor innan det blev dags att gå ut igen och fixa stallet och ta in hästarna, när det var klart så lekte jag med Babben i snön en stund, galnare hund får man leta efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar