lördag 30 januari 2010

min rygg är dum

Haft ont i min rygg i 3 dagar nu, igår satt jag länge med först min massagekudde och sen låg jag på min spikmatta så det blev mycket bättre, sen nu imorse gjorde ryggen så sjukt ont att jag fick rulla ur sängen och ligga på golvet och försöka sträcka ut den, vilket jag lyckades med och kunde gå ner och sen ut och lägga ut lite mat till hästarna i hagen och klä på dom och slänga ut dom. Sen in igen och äta frukost och upp på rummet igen och la mig och kollar på tv som det inte finns något roligt alls på, blää. Får väl leta upp någon film, orkar verkligen inte göra något vettigt. Jobbigt nog så är varken mamma eller pappa hemma, bara jag min bror + hans kompisar och dom sover sen 7 imorse, hahaha. eller nej dom springer i trappan just nu och slår sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar