tisdag 19 januari 2010

mys med hästarna


Har läst ut "Veronika bestämmer sig för att dö" nu, riktigt bra bok, fast man behöver nog vara lite störd för att gilla den, så den passade mig väldigt bra.
Sen gjorde jag värsta goda överenkla maten, potatis, kassler, buljong, smör med kryddor in i ugn typ, åååh hade kunnat äta ihjäl mig på det...
Hästarna åkte ut nakna idag till Neas stora fasa då Fakir kan frysa med sin mega päls. HAHA... Sen så var jag ute och mös med dom jätte länge och tog bilder till de flestas glädje som verkligen mega posar och förföljer kameran medans andra flyr så fort den kommer för nära, störda djur.
Men jag älskar dom ändå, väldigt mycket.
Photoshop vill inte alls som jag vill och jag får flipp :(

1 kommentar:

  1. Du är sååå 2010 som posar i hästögon, snygging! Puss

    SvaraRadera