fredag 29 januari 2010

söt häst och bögigt lan


Min dag började vid 9 och sen ut och skrittade en lång runda tsm med mamma i rätt hög snö så lilla söta Fabrio skulle få arbeta lite och ändå få en lugn dag. Han är lite rolig för alltid, skojar inte alltid när jag pysslar med honom och liknade skriker jag alltid AAJ, han är så grymt bra på att skada mig, slår mig med sitt huvud, går på mig och liknande, men han är ju så söt så det får väl gå ändå...
Min kära bror har lan över natten, vägg mot vägg till mig, kuuul! mycket sömn för mig. NOT! Lite kul för var och handlade med mamma innan så mötte vi en av killarna och hans pappa, båda två är så sjukt balla, så gav han pappa mig lov att ge honom en fet höger om han inte var tyst när jag skulle sova! hahaha, så det är väl det som väntar honom snart ;) + att hela övervåningen verkligen luktar kille, inte lite heller, hmmm...
I natt ska det komma en massa snö, 10-20 cm enligt tv4vädret, mys mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar